Záznamy ze starého webu

04.04.2010 19:55

Datum 22.03.2010
Vložil Dagmar Popelková
Titulek Dějiny

Velmi mě zaujaly knihy o dějinách našeho národa. Jsem brácho na Tebe pyšná. Už se těším až si je přečtu.

Datum 28.04.2009
Vložil Luděk Denke
Titulek Zajíček Strakaté Ouško


Ahoj Jindřichu,

tak už čtu Zajíčka strakaté ouško.
Je to laskavě lidské.

Děkujeme
Luděk Denke, Praha
 

Datum 28.04.2009
Vložil Jiří Požár
Titulek Zajíček Strakaté Ouško

Ahoj,
knížku jsem viděl, sice zatím jen zběžně, ale podle reakcí naší dcery mohu směle prohlašovat, že je i pro děti od dvou let. Dostali jsme ji od mamky, co jsem viděl, tak je opravdu povedená. Ilustrace Peťku zaujaly na první pohled, na text si ještě chvilku počká, protože zatím nevydrží v klidu sedět nebo ležet a poslouchat čtenou pohádku. Možná je to trochu její hyperaktivitou (nevím po kom ji zdědila) :o))
Jakmile bude uvolněné hlasování o knihách (myslím že 9. května), určitě od nás hlas dostane. A nejen od nás, je opravdu moc hezká. Jakmile to půjde, ukážeme ji i sousedům a uděláme ti tady malou propagaci :o)

Hezký den přeje
Jirka, Markétka a budoucí vděčný čtenář Peťulka, Traplice
 

Datum 12.04.2009
Vložil Radoslava Palová
Titulek Zajíček Strakaté Ouško

Myslím si, že toto je nejkouzelnější pohádková knížka, kterou jsem měla v ruce. Poutavé vyprávění plné nápadů, překrásné básničky a všechno podkresleno krásnými ilustracemi. Tak tato knížka se opravdu povedla.

Přeji spoustu věrných čtenářů a hlavně - spoustu takových nádherných knížek.

Datum 02.12.2008
Vložil R. Palová
Titulek Nová kniha Proměny lásky

Je to kouzelná knížka, která by neměla chybět v žádné knihovně. Pobaví, potěší i nějakou tu slzičku vymáčkne - prostě srdci blízká. Děkuji za takovou knížku.

Datum 14.10.2008
Vložil Radoslava Palová
Titulek Poděkování

Děkuji za krásné knihy, které potěší srdce i ducha. Jsem pyšná na to, že mám
takového nadaného bratra a jsem pyšná na to, že jsem Tvoje sestra. Přeji
hodně dobrých nápadů a věrných čtenářů. Tvá sestra Radka

Datum 08.09.2008
Vložil Marta Bobálová (Křeménková)
Titulek Panu profesorovi

Dobrý den pane profesore. Jsem moc ráda že jsem konečně našla Vaše stránky. Chtěla jsem Vám poděkovat za knihy o Zlínu a především za hodiny dějepisu na 6.té základní škole. Přeji mnoho dalších úspěchů a knížek.

Kontakt

PaeDr. Jindřich František Bobák

j.f.bobak@seznam.cz

760 01 Zlín, Podhoří-K.Světlé 488, Czech Republic

+420.739219468

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode