Ohlasy na knihu PŘÍBĚHY Z DÁVNÝCH DĚJIN ZEMĚ MORAVSKÉ, zaslané nakladateli

14.02.2015 15:37

Ukázky z autentické, neupravené e-mailové korespondence

Dobrý den, pane Dolejší!
Objednávám u Vás ještě dalších 16 výtisků knihy Příběhy z dávných dějin země moravské od dr. Bobáka. Prosím o co nejrychlejší zaslání. V knihkupectví se už na ni ptalo asi dvacet lidí. Děkuji.
Jiří M., knihkupec

Dobrý den, vážení a milí přátelé!
Chtě nechtě Vám musím napsat a poděkovat za knihu Příběhy z dávných dějin země moravské. Už jen při čtení nádherných veršů o Moravě mi běhal mráz po zádech. Krásné, jímavé. Autorovi věřím každé slovo. Nejsem zase takový znalec historické literatury, ale myslím si, že taková kniha o Moravě ještě nikdy nevyšla. Za sebe hluboký a vřelý dík.
S úctou Karel V., Olomouc

Dobrý den,
děkuji za zaslání knihy Příběhy z dávných dějin země moravské. Byl jsem překvapena, že mi přišla hned druhý den. Neodolala jsem a večer se do ní začetla. Učím dějepis na druhém stupni. Někdy mám pocit, že už nemohu dál. Kolikrát si říkám, zda to má vůbec nějaký smysl vykládat dnešním dětem o dávné historii. Vyzkoušela jsem snad všechno možné, ze zoufalství (protože ráčkuji) jsem jim dokonce četla z Jiráska a Palackého. To byste museli vidět. Ty prázdné, znuděné pohledy mě pronásledují už i ve spánku. Mám ještě rok do důchodu a končím! Ale proč to všechno píšu. Nestěžuji si, chápu, že chyba bude nejspíš na mé straně. Asi už dětem nerozumím. Napadlo mě, že bych Vaši knihu mohla vzít do školy a zkusit to s ní. Ten autorův jazyk je moderní, současný, archaizmům děti nerozumějí ani nemají zájem jim porozumět. Když dovolíte, napíšu Vám, jak jsem uspěla. Prosím, mé jméno neuvádějte ani školu. Chápete, že? Děkuji Vám a alespoň Vy se nenechte odradit. Děláte záslužnou práci. Ať se Vám daří.
S pozdravem
Vlasta H., učitelka ZŠ

Dobrý den, vážený pane nakladateli!
Před časem jsem si u Vašeho nakladatelství objednal knihu Příběhy z dávných dějin země moravské. Překvapilo mě, že mi přišla hned druhý den. Ale to není ten hlavní důvod, proč Vám píšu. Kniha je krásná, úžasná, po všech stránkách, nejde mi však, jak se říká, do hlavy, že jsou u ní uvedena jen tři jména. Nakladatel, autor a ilustrátorka. Přece není možné, aby na tak rozsáhlém a náročném díle pracovali jen tři lidé. Takové knihy, jako je tato, nevycházejí každý den. Podle mého názoru je to dílo, které si zaslouží obdiv a uznání. Neměli byste proto někde v knize uvést jména těch, kteří se na její tvorbě podíleli? Neberte to prosím jako výtku. Pokud jste dočetli až sem, dovolím si Vám a všem tvůrcům a spolupracovníkům poděkovat. Přeji Vám hodně zdraví a hodně takových tvůrčích počinů.
S pozdravem
František B., Jihlava

 

Kontakt

PaeDr. Jindřich František Bobák

j.f.bobak@seznam.cz

760 01 Zlín, Podhoří-K.Světlé 488, Czech Republic

+420.739219468

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba www stránek zdarmaWebnode